لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهنمای ست کردن النگو با لباس

یکی از بهترین زیورآلات هایی که از زمان قدیم تا کنون در طرح های مختلفی تولید شده و طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است، النگو است. تقریبا نیمی از بانوان علاقه خاصی به این نوع زیورآلات داشته و از آن به عنوان زیورآلات روزانه ی خود مورد استفاده قرار می دهند. النگو، براساس مواد اولیه ای که در تولید آن به کار برده شده است، دارای انواع مختلفی همچون النگو طلا رزگلد، النگو طلا سفید، النگو پلاتین و النگو طلا زرد می باشد که هرکدارم از مزایای خاص خود برخودار هستند. جالب است بدانید هنگام استفاده از هر نوع النگو، براساس ظاهر و طرحی که دارند، میتوان از لباسی که به طرح آن ها نزدیک است استفاده کرده و به گونه ای النگو و لباس خود را با یکدیگر ست نمائید. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به اطلاعاتی در زمینه ی مقایسه ی انواع النگو ها و چگونگی ست کردن آن ها با لباس مخصوص خود بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


 استفاده از النگو طلا زرد:


یکی از پرطرفدارترین نوع النگو که گزینه ی مناسبی جهت استفاده ی روزانه است، النگو طلا زرد میباشد. این نوع زیورآلات از انواع و اقسام طرح ها تولید شده که هرکدارم براساس ظاهر ، طرفداران مختص خود را دارند. اغلب النگو های طلا زرد که به فروش می رسند با عیار 18 می باشد: بدین معنی که از24 % ، تنها 18% از مواد اولیه ی النگو، فلز طلا است و مابقی مواد افزودنی دیگر همچون نیکل می باشد. النگو طلای زرد از استحکام و مقاوت بالایی برخوردار است. همچنین مهمترین ویژگی این نوع النگو، این است که تمامی افراد با رنگ پوست های متفاوت، می توانند از آن استفاده نمایند. کسانی که قصد دارند براساس النگو ، لباس مد نظر خود را انتخاب نمایند، بهتر است بدانند این نوع النگو با انواع لباس ها به همراه طرح های متنوع مناسب است.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


 استفاده از النگو طلا رزگلد:


یکی دیگر از نوع النگو های طلا که از جذابیت خاصی برخوردار بوده و تقریبا نیمی از دختران جوان را به خود مجذوب می نماید، النگو طلا رزگلد است. جالب است بدانید رنگ النگو طلای رزگلد، به دلیل وجود عنصر مس در مواد اولیه ی خود، صورتی است. بهترین طرح لباس که میتوان به همراه النگو طلا رزگلد مورد استفاده قرارداد ، استفاده از لباس با طرح گل دار یا گلی گلی می باشد. همچنین جهت افزایش زیبایی و درخشندگی ، بهتر است از یک صندل شیک به همراه آن ها استفاده نمود. لازم است بدانید النگو طلا رزد گلد از استحکام و مقاومت مشابه ای نسبت به النگو طلا زرد برخوردار است.


 استفاده از النگو طلا سفید:


اگر قصد استفاده از النگو در مراسمات رسمی دارید، بهترین گزینه النگو طلا سفید است. وجود عنصر نیکل و پالادیوم در مواد اولیه ی النگو طلاسفید ، موجب درخشندگی و رنگ سفید آن شده است. جالب است بدانید طلاسازان جهت پوشاندن رنگ زردی طلا هنگام تولید النگو طلا سفید، از روکش رودیوم استفاده می نمایند. از النگو طلا سفید بهتر است به همراه لباس هایی که رنگ تیره دارند،استفاده شود؛ زیرا موجب افزایش جلای آن میگردند.


 استفاده از النگو پلاتین:


یکی از فلزات گران قیمت و مدرنی که امروزه در صنعت طلاسازی جای گرفته و تقریبا بانوان زیادی از آن استقبال نموده اند، پلاتین می باشدکه رنگ طبیعی آن به طور طبیعی، سفید می باشد. استفاده از النگو پلاتین به دلیل اینکه از قیمت بالایی برخوردار می باشد، بهتر است فقط در مجالس و مراسمات خاص از آن استفاده کرد. همچنین در صورتی که قصد استفاده از النگو به صورت مداوم و روزانه دارید، النگو پلاتین گزینه ی مناسبی نیست. یکی از مهمترین ویژگی زیورآلات پلاتین همچون النگو، این است که نمیتوان ماننده زیورآلات طلا آب کرده و دوباره در ساخت زیورآلات دیگر استفاده نمود. لباس مناسب جهت استفاده از آن به همراه النگو پلاتین، لباس های مجلسی و کار شده است که در کنار این النگوی گران قیمت، از خود درخشندگی نشان دهد.


کلام آخر:


بهتر است بدانید بانوانی که قصد دارند از النگوهای خود به صورت مداوم و در مراسمات متفاوت استفاده نمایند، النگو طلا زرد بهترین گزینه است: زیرا نه تنها با انواع و اقسام لباس ها میتوان استفاده کرد بلکه با انواع رنگ پوست همخوانی دارد. لازم به ذکر است کسانی که تنوع پذیر هستند و قصد دارند در مدت زمان کوتاه النگو های خود را تعویض نمایند، بهترین گزینه استفاده از النگو نقره است. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی معرفی انواع النگو و چگونگی ست کردن آن با لباس های مختلف، در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد و توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را ارتقا بخشیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله تفاوت طلا و جواهر در چیست؟ دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0