لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تمیز کردن زیورآلات نقره با الکل

یکی از بهترین نوع زیورآلات که به دلیل رنگ ثابت خود، بهترین جایگزین برای طلا محسوب گردیده است، زیورآلات نقره می باشد. تاثیر مثبت استفاده از هر نوع زیورآلات نقره برای حفظ سلامتی ، در علم پزشکی به اثبات رسیده است. زیورآلات نقره همچون زیورآلات دیگر، نیاز به مراقبت دارد و در صورت عدم محافظت از آن، ممکن است دچار خمیدگی یا شکستگی گردد. همچنین به دلیل اینکه از فلز خالص نقره تولید می گردند، پس از مدت زمان طولانی استفاده از آن، دچار تغییر رنگ شده و کدر می شوند. از این رو بهتر است هرماه ، به شست و شو و ضدعفونی کردن آن بپردازید. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به اطلاعاتی در زمینه ی ترفند شست و شوی النگو نقره با الکل ، بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


تمیز کردن النگو نقره با الکل:


الکل ، یکی از ماده های ضدعفونی کننده ای محسوب می گردد که به منظور تمیزی النگو نقره ، میتوان از آن استفاده کرد. همچنین بر اساس دلایل مختلف، بهترین ماده به عنوان تمیزی النگو نقره محسوب شده است که در قسمت پائین به دو مورد از مهمترین آن ها می پردازیم:


1) استفاده از الکل به دلیل سرعت تبخیر بالا و خشک شدن آن در مدت زمان کوتاه ، به عنوان بهترین ماده ی تمیزکننده محسوب گردیده است.


2) در برخی از زیورآلات نقره، از سنگ های قیمتی استفاده می نمایند که بر اثر رطوبت دچار تغییر رنگ می گردد و کدر می شود. اما متاسفانه یکی از معایب استفاده از این نوع سنگ های قیمتی، این است که نمیتوان کدر بودن آن را از بین برد و باید اقدام به تعویض آن کرد. از این رو برخی افراد از روش تمیز کردن آن با الکل استفاده نموده و تاثیر گذاری آن را دیده اند. در نتیجه الکل را به عنوان بهترین گزینه برای تمیزی سنگ های قیمتی دانسته اند.


مراحل تمیز کردن زیورآلات نقره با الکل:


1) ابتدا گوش پاکن کوچکی رابرداشته و آن را درون الکل فرو برید.
2) سپس با استفاده از انگشت شصت و سبابه ی خود، آن را فشار دهید تا الکل جذب شده به آن، خالی شود: زیرا در این زمینه، به میزان کمی از رطوبت الکل نیاز است که با این عمل، گوش پاک کن مرطوب می گردد.
3) در آخر گوش پاک کن را در محل هایی از النگو که کدر شده است بکشید تا کدری آن از بین رفته و تمیز گردد.
4) همچنین در صورتی که گوش پاک کن سیاه شد، آن را تعویض نموده و به کار خود ادامه دهید.(جهت خرید آنلاین النگو کلیک کنید)


نکته:


بهتر است جهت تمیز نمودن سنگ های قیمتی زیورآلات خود، از گوش پاک کن دیگر استفاده نمائید: بدین گونه که گوش پاک کن جهت تمیزی سطح زیورآلات و گوش پاک کن جهت تمیز کردن سطح سنگ ها، هر کدام جداگانه باشد تا موجب از بین رفتن درخشندگی و براقیت سنگ نگردد.


کلام آخر:


بهترین الکل برای تمیز کردن النگو نقره، الکل ایزوپروپیل می باشد: زیرا از سرعت تبخیر بالاتری نسبت به دیگر الکل ها برخوردار بوده و زودتر خشک می شود. لازم است بدانید جهت تمیز کردن النگو خود، از ابزار های تیز مثل سوزن، خودداری نمائید. بهترین گزینه برای تمیز کردن سطح زیورآلات، مسواک نرم می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی تمیز کردن النگو نقره با الکل بود. امیدوارم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشد و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را ارتقا بخشیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله راهنمای ست کردن النگو با لباس ، دیدن کنید.




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 



تعداد نظرات : 0