لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

النگو طلا سفید یا النگو طلا زرد؛ کدام بهتر است؟

شاید این سوال برای شما بانو عزیز هم پیش آمده باشد که بین النگو طلا سفید با النگو طلای زرد تفاوتی وجود دارد یا خیر؟ یا اصلا بهتر است کدام یک را خریداری نمایید؟
علاوه بر اینکه انتخاب یا خرید النگوی طلای سفید یا النگوی طلای زرد بستگی به سلیقه شخصی هر فرد دارد اما بین انها تفاوت های شاخصی نیز وجود دارد که اکثر بانوان از آن بی خبرند و تنها بر اساس سلیقه شخصی خود یکی از آنها را انتخاب و از آن استفاده می کنند.
اکنون هدف ما از انتشار این مقاله افزایش سطح آگاهی بانوان عزیز در زمینه تفاوت های بین طلای سفید و طلای زرد می باشد تا به آن دسته از عزیزانی که در این زمینه آگاهی نداشته اند کمک کرده باشیم؛ بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.(جهت خرید النگو نقره کلیک کنید)


تفاوت النگوی طلای سفید با النگوی طلای زرد:


از گذشته های دور تا کنون النگوی طلای زرد در میان بانوان دارای طرفداران بسیاری می باشد چرا که علاوه بر جذابیت خاص و چشم نوازی که دارد در هنگام ترکیب شدن با سنگ های قدیمی جلا و زیبایی بیشتری به خود می گیرد.
درهنگام ساخت النگوی طلای سفید، برای آنکه رنگ طلا را از زرد به سفید تغییر دهند نیاز است آن را با دیگر فلزات همچون نقره، پلاتین، پالادیوم و ... ترکیب نمایند. اما تنها استفاده از اینگونه فلزات کافی نیست بنابراین باید در کنار اینگونه فلزات از روکش هایی از جنس رودیوم برای سطح روی النگو استفاده گردد تا درخشندگی و جذابیت آنها چند برابر گردد.


مزایای النگوی طلای سفید:


1- النگوی طلای سفید در مقایسه با النگو طلا زرد دارای مقاومت و استحکام بیشتری می باشد.
2- النگوهای طلا سفید ظاهری همچون النگوهای پلاتینی دارند. همچنین در ساخت اکثر آنها از فلز پلاتین استفاده شده است بنابراین برای کسانی که توانایی خرید پلاتین را ندارند بهترین گزینه برای بهره مند شدن از خواص این فلز با ارزش می باشد.
3- النگو طلا سفید خنثی است به همین دلیل می توان بر روی آنها از انواع سنگ های قیمتی از جمله مروارید استفاده کرد.
(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


مزایا النگو طلا زرد:


1- النگوی ساخته شده با طلای زرد دارای ظاهری زیبا و چشم نواز همراه با رنگی کلاسیک می باشد.
2- النگوی طلای زرد متناسب برای پوست های تیره می باشند.
3- انجام تعمیرات بر روی النگوی طلای زرد نسبت به النگوی طلای سفید بسیار راحت تر می باشد.(جهت مشاهده النگو یزد کلیک کنید)


کلام آخر


در مقاله فوق تفاوت های موجود بین دو النگوی طلای سفید و طلای زرد را بیان کردیم تا به شما عزیزان در انتحاب یکی از آنها کمک کرده باشیم البته فراموش نکنید که النگوی طلای سفید و النگوی طلای زرد علاوه بر رنگشان، حاوی تفاوت های دیگری همچون جذابیت و درخشندگی نیز می باشند که در بالا به آنها اشاره کردیم همچنین النگو طلا زرد نسبت به طلا سفید حاوی خواص بیشتری برای بدن نیز می باشند.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت نقره علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات و مطالب مفید تری را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله بهترین انتخاب در رنگ النگو نقره کدام است؟ دیدن فرمایید





 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0