لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

بهترین انتخاب در رنگ النگو نقره کدام است؟ رنگ طلایی یا نقره ای!

امروزه با توجه به وضعیت بد اقتصادی و افزایش نرخ قیمت طلا در بازار جهانی، اکثر بانوان، به خرید النگوي نقره و دیگر جواهرات آن روی آورده اند. چرا که علاوه بر قیمت مناسب از زیبایی و جلاي شگفت انگیزی نیز برخوردار هستند به همین منظور می تواند بهترین گزینه بعد از طلا باشند.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)
اما متاسفانه عده ای از بانوان در هنگام خرید دچار سردرگمی می شوند و نمیدانند که النگو نقره خود را باید به رنگ طلا بخرند یا نقره!
هدف ما از انتشار مقاله زیر کمک به این دسته از بانوان است تا کمتر دچار سردرگمی در هنگام خرید النگو نقره شوند.پس توصیه می کنیم از همراهی ما تا انتهای این مطلب غافل نشوید.


النگو نقره


رنگ فلز نقره همانطور كه از اسمش پيداست به خودی خود نقره ای رنگ می باشد بنابراین زیورآلات و النگوهای ساخته شده با نقره، نقره ای رنگ هستند و برای تغییر رنگ نیاز به آبکاری با روکش یا لایه ای نازک طلایی رنگ دارند.
النگوي نقره ای که دارای روکش طلایی رنگ باشد پس از استفاده و گذشت مدتی و با قرار گرفتن در مجاورت مواد شیمیایی، آب و ... تغییر رنگ می دهد و به رنگ اولیه خود یعنی نقره ای رنگ باز می گردد.


بهترین نوع برای آبکاری برای النگو نقره کدام است؟


آبکاری زیورآلات و النگو های نقره به دوصورت آبکاری با طلا و آبکاری با رودیوم انجام می شود و از آنجایی که سلیقه و دلایل هر فرد برای انجام آبکاری بر روی جواهرات و النگوهای نقره متفاوت است بنابراین انتخاب نوع آن کار دشواری می باشد.
برای برخی از بانوان، جذابیت و جلای النگو اهمیت بسیاری دارد و برخی دیگر، استحکام و مقاومت النگو برایشان مهم تر است برای دسته اول النگو با آبکاری رودیوم و طلا مناسب است و برای دسته دوم النگو با لایه ای نازک از لاک یا پلاستیک نانو.(جهت مشاهده النگو یزد کلیک کنید)

عده ای از افراد تصور می کنند پس از تغییر رنگ و سیاه شدن النگوي نقره، دیگر قابل استفاده نیستند و باید آن را دور بی اندازند در صورتی که این چنین نیست و می توانند النگو نقره خود را جهت آبکاری نزد فرد با تجربه در این زمینه ببرند تا بتوانند از آن مدت زمان بسیار بیشتری استفاده نمایند.


کلام آخر


همانطور که در مقاله فوق اشاره کردیم برای انتخاب رنگ و آبکاری النگوي نقره، سلیقه های متفاوتی وجود دارد اما باید بدانید بهترین گزینه برای کسانی که بصورت روزانه از النگوهای نقره خود استفاده می کنند النگوي نقره به رنگ نقره ای می باشد چرا که النگوي نقره طلایی درصورت مجاورت با مواد شوینده، آب، عرق بدن و ... دوام کمتری دارد و آسیب پذیرتر می باشد.(جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید)
از شما همراهان عزیز خواستاریم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مقالات و خدمات ارائه شده در وب سایت نقره علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم مطالب مفید تری را ارائه نماییم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله النگو طلای سفید یا طلای زرد، کدام بهتر است؟(قسمت دوم) دیدن فرمایید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0