لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با روش های انتخاب زیور آلات برای هدیه(قسمت دوم)

همانطور که در مقالات منتشر شده ی قبل گفتیم، انتخاب زیورآلات طلا به عنوان هدیه جز کارهای سخت و پیچیده ای محسوب می شود که باید هنگام خرید آن نهایت دقت را به عمل آورد تا مورد پسند طرف مقابل محسوب شود.(جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید)اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی محتوای مقاله قبل بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی انتخاب زیورآلات مناسب هر فرد، در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


چند ترفند موثر برای خرید زیورآلات طلا به عنوان هدیه(قسمت دوم):


3) انتخاب انگشتر مناسب برای هدیه:


یکی از اکسسوری های زیورآلات که موجب درخشانی و زینت دهی به دست بانوان می گردد، انگشتر است که برای انتخاب آن باید ابتدا فرم انگشت و دست مد نظر قرار گرفته شود.
• برای بانوانی که انگشت های بلندی دارند، انتخاب انگشتر های نگین دار یا حلقه های پهن گزینه خوبی است.
• انگشتر های بزرگ مناسب برای بانوانی است که از دست و انگشتان بزرگی برخوردار هستند.
• حلقه یا انگشتر پهن و ضخیم برای انگشتان پهن، گزینه ی مناسبی می باشد.
• خانم هایی که دارای انگشتان قلمی و بلند هستند می توانند با استفاده از انگشتر هایی با سنگ های زینتی یا حلقه های ضخیم، موجب زینت دهی به دستان خود شوند.
• بانوانی که دستان کوچکی دارند، انتخاب انگشتر یا حلقه های ظریف با نگین های کوچک بیضی شکل یا گرد، گزینه ی بی نظیری برای آن ها است.
• انتخاب حلقه های نازک و باریک برای بانوانی مناسب است که دارای انگشتان کوتاه هستند. همچنین میتوانید با انتخاب انگشتر هایی با نگین های کشیده ، موجب شوید انگشتان آن ها کشیده تر نمایان شود.


4) انتخاب النگو یا دستبند مناسب برای هدیه:


از پرطرفدار ترین زیورآلات طلا برای بانوان، دستبند و النگو طلا است؛ زیرا هنگام استفاده از آن ها، توانایی انجام هرگونه فعالیتی را دارند و مجبور نیستند از دست خود بیرون بیاورند.
برای انتخاب دستبند و النگو طلا مناسب به عنوان هدیه، باید چند نکته را مد نظر قرار داد که عبارتند از:
باید دستبند و النگوی طلایی که تهیه می نمائید، متناسب با فرم دست باشد؛ بدین گونه برای بانوانی که فرم دستان آن ها باریک و لاغر است، انتخاب دستبند و النگو طلای ظریف موجب زینت بخشی به آن ها می گردد.
همچنین در صورتی که از دستان توپر و پهن برخوردار می باشند، انتخاب دستبند و النگو طلای پهن و ظریف گزینه مناسبی است.


کلام آخر:


بهتر است افرادی که از سلیقه ی طرف مقابل بی اطلاع هستند، از اکسسوری های فلز نقره به آن ها هدیه دهند؛ زیرا زیورآلات و النگو نقره، علاوه بر اینکه از قیمت پائین تری برخوردار می باشند، میزان درخشندگی بالاتری نسبت به اکسسوری های طلا دارند. بنابراین استفاده از هرنوع آن ها، موجب زینت دهی و درخشندگی می گردد. علاوه بر آن، براقیت زیورآلات و النگو نقره، یکی دیگر از مزایای انتخاب اکسسوری های این فلز است که موجب می شود مورد پسند فرد متقابل واقع شود. البته در صورتی که اقدام به انتخاب اکسسوری های نقره به عنوان هدیه می نمائید، لازم است طبق قوانینی که در مقاله فوق ذکر شد، عمل نمائید. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی انتخاب هرگونه زیورآلات طلا مختص افراد متفاوت بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر عرصه نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله تاثیر استفاده از زیورآلات نقره برای بانوان دیدن کنید.





 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0