لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با روش های انتخاب زیور آلات برای هدیه

اکسسوری های متفاوت زیادی تولید شده است که میتواند گزینه ی مناسبی برای هدیه دادن مناسبت ها محسوب گردد. از بهترین گزینه ی اکسسوری های تولد میتوان به ساعت، عطر، ادکلن، گل و... اشاره کرد. یکی از بهترین اکسسوری ها به منظور هدیه مناسبی برای بانوان، زیورآلات و النگو طلا، است. جالب است بدانید تقریبا نیمی از بانوان، علاقه زیادی به زیورآلات و النگو طلا دارند. امروزه زیورآلات ظریف و قشنگی ساخته شده است که علاوه بر وزن کم، از زیبایی بی نظیری نیز برخوردار است. همچنین یکی از مهمترین مزایای آن، هزینه ی کمتر در مقایسه با دیگر زیورآلات می باشد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی چند ترفند موثر هنگام خرید زیورآلات طلا به عنوان هدیه، در اختیار شما قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


چند ترفند موثر برای خرید زیورآلات طلا به عنوان هدیه:


بهتر است برای خرید هریک از زیورآلات طلا به عنوان هدیه، نکاتی را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:


1) مد نظر قرار دادن تناژ پوست:


بهتر است ابتدا تناژ پوست همسر، دوست، مادر و.... که قصد خرید هدیه تولد برای او را دارید مد نظر قرار دهید؛ زیرا تناژ پوست، یکی از مهمترین عوامل مهم در زمینه ی انتخاب رنگ طلا مناسب او است. بانوانی که رگ های مچ دست آن ها به رنگ آبی یا بنفش است، از تناژ رنگی سرد برخوردار هستند. همچنین بانوانی که از تناژ رنگی گرم برخوردار هستند، دارای رگ هایی به رنگ سبز می باشند.


بانوان که از تناژ سرد برخوردار هستند، انتخاب زیورآلات و النگو طلا سفید برای آن ها بهترین گزینه است.
انتخاب زیورآلات و النگو طلا زرد برای بانوانی مناسب است که از تناژ گرم برخوردار می باشند.
زیورآلات و النگو رز گلد برای تمامی تناژ پوستی مناسب محسوب شده است.


2) انتخاب گردنبند مناسب:


یکی دیگر از زیورآلات طلا که از طرفداران زیادی برخوردار است، گردنبند طلا می باشد. برای انتخاب گردنبند طلا مناسب به عنوان هدیه، باید سه نکته ی مهم را در نظر گرفته و براساس آن ها خرید نمائید که عبارتند از:
* فرم صورت
* فرم بالا تنه
* فرم گردن


بانوانی که از فرم صورت گرد یا دایره ای برخوردار هستند، انتخاب گردنبند طلای بلند گزینه ی مناسبی برای آن ها است؛ زیرا موجب کشیده نشان دادن صورت آن ها می شود.
بانوانی که فرم صورت آن ها قلبی است، میتوانند از گردنبند های کوتاه 40 یا 50 متری استفاده نمایند.
انتخاب گردنبند طلای طوق یا چوکر برای افرادی مناسب است که فرم صورت آن ها مربع شکل می باشد.
بانوانی که از اندام تناسب ورزشکاری برخوردار هستند، استفاده از هر نوع گردنبند با هرشکلی مناسب آن ها برگزیده شده است.
گردنبند های چند لایه ی بلند برای بانوانی مناسب است که از بالاتنه ی ظریف و کوچکی برخوردار هستند.
همچنین گردنبند های بلند برای بانوانی که بالا تنه ی مثلثی دارند. گزینه ی خوبی محسوب می گردد.
بانوانی که دارای اندام ساعت شنی هستند، میتوانند با استفاده از گردنبندی که تا قسمت دکلته را می پوشاند، میزان جذابیت خود را دو چندان نمایند.
به طور کلی گردنبند باید با قد بانو تناسب داشته باشد؛ بدین معنا که بهتر است برای بانوانی که گردن بلند دارند، گردنبند هایی با زنجیر انتخاب کنید. همچنین برای بانوانی که گردن کوتاه دارند، گردنبند بلند گزینه ی بهتری محسوب می شود. البته لازم به ذکر است برای افراد قد بلند، تمامی گردنبند ها با مدل های مختلف مناسب است؛ بدین معنا که هرچه گردنبند بلند تر باشد، قد بانو بلند تر دیده می شود.
بانوانی که دارای اندام گلابی شکل هستند، میتوانند با استفاده از گردنبند های بلند با طول 50 الی 60 ، به خود زینت ببخشند.


کلام آخر:


انتخاب زیورآلات طلا مناسب به عنوان هدیه، یکی از پیچیده ترین کارها محسوب می شود که باید در آن، نهایت دقت را به عمل آورد. همچنین علاوه بر انتخاب صحیح، باید تا حدودی با سلیقه ی فرد متقابل آشنا باشید و اکسسوری انتخاب نمائید که مورد پسند آن واقع شود. بنابراین بهتر است انتخابی کنید که عواقب آن پشیمانی نباشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی خرید زیورآلات مناسب برای بانوان بود؛ البته لازم به ذکر است محتوای آن در این قسمت به پایان نمی رسد و در انتشار مقالات بعدی، به ادامه ی محتوای آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با روش های انتخاب زیور آلات برای هدیه(قسمت دوم) دیدن کنید.





 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0