لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهکار درآوردن النگو از دست

النگو طلا، یکی از اکسسوری های پرطرفداری محسوب می شود که تقریبا نیمی از بانوان جهان به آن علاقه مند بوده و از آن استفاده می نمایند. یکی از مهمترین معضلات استفاده از النگو طلا، چگونگی در آوردن آن از دست است؛ به طوری که به راحتی و بدون فشاردرآمده و دچار زخم شدن پوست دست نگردد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی چگونگی در آوردن النگو طلا بدون زخم شدن پوست دست، در اختیار شما عزیزان قراردهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


دو راهکار مناسب جهت در آوردن النگو طلا بدون زخم شدن پوست دست:


برای اینکه بتوانید بدون آسیب زدن به دستان خود، النگو طلای خود را در بیاورید ، دو راهکار مناسب وجود دارد که در قسمت پائین به آن ها اشاره شده است:


1) ابتدا دست خود را با آب خیس کرده و سپس به آن شامپو بزنید( شامپو نسبت به دیگر مواد شوینده از چربی زیادی برخوردار بوده و بیشتر کف میکند) سپس سعی کنید به آرامی النگوی خود را در بیاورید. چربی شامپو و لیز بودن آن، موجب سُرخوردن النگو ازدست شده و کمک می کند تا به راحتی بیرون آید. همچنین لازم است بدانید در صورتی که بازهم به دستتان فشار وارد شد، مجدد شامپوی بیشتری بزنید تا میزان لیز بودن آن افزایش پیدا کند.


2) در راهکار دوم، بهتر است دست خود را به ویژه در ناحیه ی مچ، با نوعی کرم یا روغن گیاهی که میزان چربی بالایی دارد همچون نارگیل، کنجد و.... چرب نمائید. نایلونی نازک همچون پلاستیک فیریزری برداشته و ته آن را باز کنید. سپس پلاستیک را از النگو رد کنید؛ به طوری که دو طرف پلاستیک از دو طرف النگو بیرون زده باشد و النگو طلای شما وسط پلاستیک قرار گرفته شود. در نهایت به آرامی قسمت بالای پلاستیک را به طرف بیرون بکشید و کم کم النگو را از دست خود بیرون آورید. همچنین در صورتی که احساس کردید به دستتان فشار وارد می شود، بهتر است از کرم یا روغن گیاهی بیشتری جهت لیز شدن دست خود استفاده نمائید.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


نکات مهمی که باید هنگام خرید النگو به آن توجه نمائید:


از نکات مهمی که باید قبل از خرید النگو به آن توجه شود، آگاه باشید(میتوانید به مقالات منتشر شده ی قبلی وبسایت نقره علمدار مراجعه کرده و آن را مطالعه نمائید)
• انتخاب النگو طلا با سایز مناسب دست شما، مهمترین گزینه هنگام خرید است.
• دختران جوانی که در سنین رشد قرار دارند، بهتراست النگو طلای خود را 1 الی 5/1 سایز بزرگتراز سایز دست خود خریداری کنند.
• بهترین زمان برای خرید النگو طلا، عصر می باشد؛ زیرا هنگام عصر سایز دستان کمی افزایش می یابد .از این رو منجر می شود که از خرید النگو طلا با سایز کوچک، اجتناب نمائید.

کلام آخر:

بانوانی که قصد در آوردن النگو طلای خود را دارند، در صورتی که روش های بالا برای آن ها پاسخگو نبود، بهتراست نزد افراد با تجربه همچون طلا فروشان مراجعه کرده و از آن ها راهنمایی جویند. همچنین بهتر است النگو طلای خود را با زور و فشار زیاد در نیاورند، تا دست آسیب نبیند.
. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی چگونگی در آوردن النگو بدون زخم شدن پوست دست بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان نیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله زیورآلات مناسب کودکن چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ دیدن کنید.




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0