لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهنمای تعیین سایز دستبند

یکی از مواردی که در انتخاب دستبند نقش مهمی دارد، سایز متناسب آن با دست است. انتخاب دستبندی که متناسب با سایز دست باشد، بسیار مهم است؛ زیرا در صورتی که سایز آن کوچک تر از سایز دست باشد موجب زخم شدن و کبودی هنگام استفاده از آن می شود و در صورتی که بزرگتر از سایز دست باشد، ممکن است به راحتی از دست بیرون بیاید یا در اثر برخورد با جسمی آسیب ببیند. البته لازم به ذکر است که به دست آوردن سایز دستبند ، کار ساده ای است و نیاز نیست برای به دست آوردن آن، نزد افراد باتجربه و متخصصان در این زمینه بروید. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی آموزش به دست آوردن سایز استاندار دستبند ، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


برای به دست آوردن سایز دستبند، به چه مواردی نیاز می باشد؟


هنگام به دست آوردن سایز دست، نیاز به کار خاصی نیست. تنها باید با استفاده از ابزار اندازه گیری همچون خط کش، متر خیاطی یا انعطاف پذیر، کاغذ ، خودکار یا مداد اقدام به اندازه گیری نمود. در ادامه به همراه دستور العمل هایی که در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، سایز دست خود را به راحتی به دست می آورید.



روش های به دست آوردن سایز استاندارد دستبند از طریق دست:



برای به دست آوردن سایز استاندارد دستبد دو روش وجود دارد:


1-  در روش اول، با استفاده از متر مورد نظر مچ دست را که دستبند در آن محل قرار می گیرد، اندازه گیری نمائید.



2- روش دوم مانند روش اول می باشد، با این تفاوت که به جای استفاده از متر، از کاغذ استفاده نمائید. سپس با استفاده از خودکار یا مداد، قسمت مورد نظر کاغذ که در انتهای دور قرار گرفته است را علامت بزنید.





 می توانید با توجه به آموزشی که در اختیارتان قرار دادیم و به کمک جدول زیر، به راحتی سایز مناسب دست خود را جهت خرید النگو تشخیص دهید. 

سایز یک 15 سانت
سایز دو 16 سانت
سایز سه 17 سانت
سایز چهار 18 سانت
سایر پنج 19 سانت



روش به دست آوردن سایز دستبند کودکان:


برای به دست آوردن سایز دستبند کودکان، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید. البته لازم به ذکر است این اندازه هایی که قرار داده شده است فرضی می باشد و دقیق نیست: بنابراین استفاده از روش قبل، مطمئن تر است و می توانید با استفاده از آن، سایز دقیق تری را به دست آورید.


سایز دستبند سن کودک
10 سانتی متر 6 ماه
11.5 سانتی متر 6-12 ماه
13 سانتی متر 12-24 ماه
14 سانتی متر 2-5 سال
15 سانتی متر 6-8سال
16.5 سانتی متر 9-12 سال



کلام آخر:

جالب است بدانید تقریبا نیمی از افراد، از سایز دستان خود اطلاعاتی ندارند؛ از این رو هنگام خرید النگو، دستبند ، ساعت و.... دچار سردرگمی می شود. همچنین همیشه برای خرید هریک از زیورآلات دست، باید مراجعه حضوری داشته باشند. البته دیگر جای نگرانی نیست و پیشنهاد ما به شما برای خرید اینترنتی مطمئن ، استفاده از خرید اینترنتی النگو وبسایت نقره علمدار می باشد. همچنین می توانید از مشاور مربوطه ی کارشناسان ما در زمینه هایی همچون اندازه گیری دقیق سایز دست خود، استفاده نمائید. هدف ما ازتهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی آموزش اندازه گیری سایز دست برای خرید دستبند و النگو مد نظرتان بوده است. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از ان ها، سطح کیفیت مقالات بعدی را افزایش دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آیا جواهرات و النگو طلا کدر میشود؟ دیدن کنید.





 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0