لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

توصیه پزشکان به بانوان برای استفاده از النگو نقره

فلز نقره جزو پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین نوع فلزات محسوب می شود چراکه از آن علاوه بر ساخت جواهرات و النگوی نقره برای ساخت آینه و شمعدان، ظروف و ... نیز استفاده می گردد.
منسوجات ساخته شده با فلز نقره، علاوه بر جلا و زیبایی که دارند؛ برای بدن انسان دارای خواص بسیاری می باشد که امروزه این امر از نظر علمی به اثبات رسیده است.
ما با انتشار این مقاله سعی بر آشناسازی شما عزیزان با خواص فوق العاده و باورنکردنی این فلز برای بدن، داشته ایم به همین منظور توصیه می کنیم حتما تا انتهای این مقاله از همراهی ما غافل نشوید.


النگو نقره و تشخیص بیماری


جالب است بدانید برخی از افراد از النگو و دیگر فلزات نقره برای تشخیص اغلب بیماری ها استفاده می کنند.
به عنوان مثال اگر در سیستم غدد درون ریز بدن فردی مشکلی وجود داشته باشد، رنگ زیورآلات و النگو نقره وی سیاه می شود.
همچنین اگر فردی دچار اختلال کلیوی جدی باشد، رنگ زیورآلات و النگو نقره او سفید می شود. چراکه عرق بدن موجب انتشار موادی حاوی نیتروژن می شود که همین امر به نقره واکنش نشان می دهد و سبب درخشش آن می شود.
یکی دیگر از خصوصیات جالب فلز نقره، دفع اشعه های الکترومغناطیسی مضر تلفن های همراه و سایر لوازم الکترونیکی می باشد.

پزشکان توصیه می کنند بانوانی که دارای زخم معده و یا دیگر بیماری های معده هستند از النگو طلا و بانوانی که دچار تندخویی و عصبانیت می شوند از النگو نقره استفاده نمایند.
همچنین دست کردن انگشتر نقره در انگشت چهارم موجب حذف انرژی های زاید بدن، کاهش فشار خون و افزایش گردش خون نیز می شود. ضمنا بانوان عزیز برای تقویت قلب می توانند انگشتر و یا النگو نقره خود را در دست چپ بیاندازند.
همانطور که می دانید برخی از داروهای پزشکی حاوی نقره می باشند به همین دلیل از خاصیت ضدباکتریایی گسترده ای برخوردارند و برخلاف آنتی بیوتیک ها موجب ناتوان شدن سیستم ایمنی بدن نمی شوند.
جالب است بدانید در فرهنگ چین از رنگ نقره به عنوان یک رنگ آرامش بخش و ضد استرس یاد می شود.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)



کلام آخر


در مقاله فوق به برخی از موارد جالب و قابل توجه در زمینه جواهرات و النگوهای نقره پرداختیم. امیدواریم که این مطلب همچون دیگر مطالب منتشر شده در وب سایت نقره علمدار، مورد توجه و مطالعه شما همراهان همیشگی قرار بگیرد و خوشحال می شویم از اینکه ما را از نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود مطلع نمایید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم مقالات مفید و با ارزش تری را در اختیار شما سروران عزیز قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله جواهرات و النگو طلا چگونه آسیب میبینند دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0