لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

واقعیت های جذاب و شنیدنی درمورد فلز طلا... ( قسمت اول )

طلا فلزی درخشان و براق می باشد که تنها به دلیل جلوه زیبایی از آن استفاده نمی کنند. بلکه در طول هزاران سال است که از این فلز گرانبها به عنوان ابزاری برای نشان دادن قدرت و جایگاه برتر اجتماعی استفاده می کنند. جالب است بدانید که در زمان های گذشته که پول وجود نداشت مردم از طلا برای داد و ستد استفاده می کردند. علاوه بر این طلا از خصوصیات جالب و جذاب دیگری نیز برخوردار است که در ادامه قصد داریم به آنها بپردازیم؛ بنابراین اگر شماهم دوست دارید با شنیدن خصوصیات این فلز فوق العاده شگفت زده شوید تا انتهای این مطلب، با ما همراه باشید.(جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید)


واقعیت های جذاب و شنیدنی فلز طلا:


1- مردم هندی، رکورد دار استفاده از زیورآلات و النگو طلا می باشند.


مردم هند علاقه بسیار شدیدی به زیورآلات و النگوهای طلا دارند و سال به سال این علاقه شدید تر و بیشتر می شود. به همین دلیل هند بیشترین مصرف طلا را در دنیا به خود اختصاص داده است. مردم این کشور از فلز طلا علاوه بر سرمایه گذاری، به عنوان ارزش های فرهنگی که برای آن قائلند نیز استفاده می کنند.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


2- استفاده از زیورآلات و النگو طلا، شما را خنک نگه می دارد.


برای ساخت کلاه فضانوردان مخصوصا شیشه آن از فلز طلا استفاده می شود چرا که طلا موجب منعکس شدن اشعه فرابنفش می شود. همچنین بصورت همزمان اجازه می دهد که نور خورشید به داخل کلاه بتابد که این امر موجب روشن و خنک شدن فضای داخل کلاه می شود.


3- دوبی شهر طلایی جهان می باشد.


چنان تب استفاده از طلا در شهر دوبی بالا گرفته که در ماه می سال 2010 اولین دستگاه خودپرداز طلایی ساخته و در یکی از هتل های لوکس شهر ابوظبی نصب و مورد استفاده قرار گرفت.(جهت مشاهده النگو یزد کلیک کنید(


4- منشا فلز طلا از فضا است.


جالب است بدانید که تمام طلاهایی که امروزه در معادن وجود دارند و مورد استفاده ما قرار می گیرند تنها از انفجار سنگ های آسمانی هستند در میلیارد سال پیش اتفاق افتاده است.


5- فلز طلا جزو کمیاب ترین نوع فلزات بر روی زمین می باشد.


از مهم ترین و اصلی ترین دلایل گران بودن زیورآلات و النگو طلا، کمیاب بودن فلز طلا است همچنین این فلز را تنها می توان در نقاط و مکان های خاصی پیدا کرد.
آیا می دانید که مقدار طلایی که از روز کشف تا به کنون ذوب شده برابر با میزان آهنی است که در کمتر از یک ساعت در جهان گداخته می شود.(


6- گیاهان حاوی مقداری طلا می باشند.


در برگ های درخت اکالیپتوس مقداری خیلی کمی طلا وجود دارد و به قدری مقدار آن ناچیز و کم است که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نمی باشد.(جهت خرید النگو نقره کلیک کنید)


کلام آخر


درمقاله بالا، به 6 مورد از واقعیت های شنیدنی و هیجان انگیز فلز طلا پرداختیم البته لازم به ذکر است که این مقاله همینجا به اتمام نمی رسد و ادامه دارد. امیدواریم که مورد مطالعه شما عزیزان قرار بگیرد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت نقره علمدا را با ما درمیان بگذارید تا با بهره گرفتن از آنها بتوانیم خدمات ارزشمند و مفیدتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله علت تیره و سیاه شدن نقره دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0