لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

علت تیره و سیاه شدن نقره چیست؟

یکی از مهم ترین و عمومی ترین مشکلات در زمینه زیورآلات و النگو نقره این است که به مرور زمان سیاه و کدر می شوند. شاید برای شماهم این سوال پیش آمده باشد که چرا زیورآلات و النگو های نقره سیاه می شوند و راه حل جلوگیری از این امر چیست؟
اگر شماهم با چنین معضلی درگیر هستید و به دنبال راه حلی برای رفع آن هستید توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


چرا زیورآلات و النگو نقره تیره می شود؟


سطح زیورآلات و النگو های نقره زمانی که در مجاورت هوا و اجزای دیگر قرار گیرند از خود واکنش شیمیایی نشان می دهند که این امر موجب می شود به مرور زمان رنگ آنها تیره و کدر شود. این سیاهی درواقع به معنی خوردگی سطح نقره می باشد.
جالب اینجاست که قسمت های سطح زیرین زیورآلات و النگوهای نقره تحت تاثیر این امر قرار نمی گیرند و از آسیب در امان هستند. به همین دلیل می توانید با استفاده از پولیش لایه ی سطحی، النگو نقره خود را دوباره به حالت اولیه برگردانید و شفاف کنید.


آیا راهی برای جلوگیری از سیاه و کدر شدن زیورآلات و النگو نقره وجود دارد؟


پاسخ به سوال مطرح شده خیر می باشد. چراکه جواهرات نقره مخصوصا النگوی نقره در حین قرار گرفتن با اجزای موجود در زندگی روزمره از خود واکنش نشان می دهند بنابراین هیچ راهی برای جلوگیری از سیاه شدن آنها وجود ندارد.(جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید)


مثال:
کلر موجود در آب موجب سیاه شدن نقره می شود. همچنین برخی از غذاها همچون سس سالاد، عطر و اسپری مو و حتی پارچه های پشمی باعث تیره شدن فلز نقره می شوند.


آیا راهی برای کند کردن روند سیاه شدن النگو نقره وجود دارد؟


البته اگرچه نمی توانید از سیاه و کدر شدن این فلز جلوگیری کنید ولی می توانید روند این امر را کند کنید. با این حال بازهم می توانید هر از چند گاهی سطح زیورآلات و النگو نقره خود را پولیش کنید تا جلا و شفافیت اولیه را بدست بیاورند.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


کلام آخر


درمقاله فوق، به علت سیاه و کدر شدن نقره پرداختیم. امیدواریم که این مطلب، مورد استفاده و مطالعه شما عزیزان قرار بگیرد. در مقاله بعدی قصد داریم راه های بیشتری را جهت کند کردن روند سیاه و کدر شدن زیورآلات و النگوهای نقره ارائه کنیم.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت نقره علمدار با ما در میان بگذارید تا با بهره گرفتن از آنها مقالات ارزشمند تری را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله واقعیت های جذاب درباره فلز طلا- قسمت دوم دیدن فرمایید



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0