لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

نقره فلزی زیبا با خواص درمانی فراوان

فلز نقره از زمان های دور تا کنون همیشه از اهمیت خاصی برای بشر برخوردار بوده و از جمله فلزات گران بها محسوب می شود.
از دلایل قرار گرفتن این فلز در زمره فلزات گرا نبها میتوان به زیبایی و چشم نوازی آن اشاره کرد از همین رو از آن برای ساخت انواع جواهرات نظیر النگو نقره استفاده می شود.
اما نقره علاوه بر زیبایی و مورد استفاده قرار گرفتن در ساخت جواهرات دارای خواص فراوانی برای سلامتی نیز میباشد که استفاده از آن حتی در بسیاری از ادیان نیز توصیه شده است.
طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات کارشناسان در زمینه سنگ های قیمتی، طلا روند فعالیت ارگانیسم بدن را افزایش داده در حالی که نقره، بر خلاف طلا دارای اثرات آرامبخش برای بدن میباشد.
فلز نقره به رنگ سفید می باشد از همین رو دارای قدرت انعکاسی بالاییست به نحوی که حدود ۹0% نور دریافتی را منعکس می کند.به همین دلیل استفاده از زیورآلات نقره نظیر انگشتر یا النگوی نقره باعث جلب توجه بینندگان و افرادی که در طول روز با آن ها در ارتباط هستید خواهد شد.(جهت مشاهده النگو یزد کلیک کنید)


آیا بدن انسان به نقره نیاز دارد ؟


در این بخش به برخی از خواص نقره برای بدن و مفید بودن استفاده از جواهرات نقره مانند النگوی نقره دستبند و یا گوشواره نقره می پردازیم.
از جمله فواید نقره برای بدن میتوان به بهبودی و شکل گیری استخوان همچنین فرم دهی و ترمیم پوست اشاره کرد. استفاده از جواهر و زیورآلات نقره نظیر النگوی نقره معادل برخورداری از خواص بیش از صد مواد ضد عفونی موثر است و باعث از بین بردن هزاران نوع میکروب و باکتری های مضر میشود که این امر بر بهبود کیفیت زندگی و سلامت بدن تاثیر مستقیم دارد.
از همین رو استفاده دائمی از جواهرات نقره باعث افزایش شادابی و داشتن انرژی مثبت خواهند شد.
همچنین فلز نقره و استفاده از زیورآلات ساخته شده با این فلز پر خاصیت به اجتناب از تمایل های کسالت آور کمک شایانی می نماید. در نتیجه استفاده از زیورآلات موجب احساس تازگی و سرزندگی خواهد شد.
نقره به شما کمک می کند که افکار خود را متمرکز کنید از دیگر خواص نقره میتوان به بالا بردن تمرکز حواس و همچنین تسکین دردهای عضلانی اشاره کرد به همین دلیل است که استفاده از دستبند و النگوی نقره اکیدا توصیه میشود و از محبوبیت خاصی نیز نزد مصرف کنندگان برخوردار هستند.


کلام آخر
درمقاله فوق درمورد خواص زیورآلات نقره همچون النگو نقره برای بدن توضیحاتی دادیم، خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره مندی از آنها بتوانیم خدمات ارزشمندتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پیشنهاد میکنم از مقاله النگو نو یا دسته دوم، کدام بهتر است؟ دیدن فرمایید




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0