لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

چگونه سایز انگشتر را پیدا کنیم؟

تعیین سایز انگشتر در زمان مناسب

آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌های تعیین سایز انگشتر که به هیچ ابزار خاصی نیاز ندارد.
قبل از خرید انگشتر نقره باید از سایز آن اطلاع درست داشته باشید. پیش از هر کاری برای تعیین سایز انگشتر باید به دو عامل بسیار مهم زمان و دما توجه داشته باشیم.
انگشتان دست مانند پا در طول روز دچار تغییر سایز می‌شوند. از این‌رو بهترین زمان برای تعیین سایز بعدازظهر است. دمای محیط و حرارت بدن دیگر مواردی هستند که بر این اندازه‌گیری تاثیر می‌گذارند. پس بهتر است زمانی که دستان‌تان از گرمای مطلوبی برخوردار هستند، اقدام به اندازه‌گیری نمایید.

نکته مهم: بهتر است عمل اندازه‌گیری را چند مرتبه تکرار کنید. با این عمل از وقوع هرگونه اشتباه جلوگیری می‌کنید. همچنین در صورتی که  چند سایز متفاوت به دست آوردید. بهتر است گزینه بزرگ‌تر را انتخاب نمایید. همین عمل برای زمانی که اندازه‌ای میان دو سایز به دست آورده‌اید صدق می‌کند.

جدول تعیین سایز انگشتر

جدول سایز انگشتر ،خرید انگشتر نقره زنانه

سریع‌ترین روش تعیین سایز انگشتر برای خرید اینترنتی

روش اول تعیین سایز انگشتر:

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای این کار، استفاده از انگشتر و حلقه موجود در منزل است.  فقط کافی است از یک خط‌کش دقیق و حلقه در دست‌تان استفاده کنید. به وسیله خط‌کش، قطر داخلی حلقه خود را اندازه‌گیری نمایید. عدد به دست آمده را با اعداد جدول مقایسه کنید. عدد مقابل سطر، سایز مورد نظر شماست.

تذکر: در صورتی که عدد به دست آمده، دقیقا برابر با اعداد موجود در جدول نبود. لازم است عدد بزرگ‌تر را مورد قبول قرار داده و سایز بزرگ‌تر را انتخاب نمایید.

روش دوم انتخاب سایز درست انگشتر:

در زمانی که انگشتر مناسبی به همراه ندارید، می‌توان از روش دوم استفاده نمود. در این روش تعیین سایز انگشتر به تکه‌ای نخ یا نوار کاغذی نیازمندیم. البته باید توجه داشته باشید که نخ یا کاغذ مصرفی، نباید قابلیت کشسان (نباید در اثر کشش تغییر سایز دهد) داشته باشد. نخ یا نوار کاغذی را به دور انگشت مورد نظر می‌پیچیم. این کار مهمترین قسمت از روش دوم به شمار می‌رود.

در زمان قرار دادن نخ یا کاغذ به دور انگشت باید دقت کنید که به خوبی در محل قرار گیرد. همچنین بسیار محکم و یا به صورت آزاد نباشد. این مسئله که حلقه درست شده توسط کاغذ و نخ به راحتی از برآمدگی مفصل انگشت عبور کند، اهمیت بسیاری دارد. حال که به درستی تمامی موارد بالا را رعایت نمودید. کافی است که طول نخ یا نوار کاغذی را با خط‌کش به دست آورید و در جدول مورد بررسی قرار دهید.
اندازه و جدول ارائه شده بر اساس استاندارد سایز آمریکایی است که در ایران استفاده می‌شود.

در مقاله بالا به بررسی چگونگی تعیین سایز انگشتر پرداختیم. اگر شما به اصول و قواعد گفته شده توجه کرده باشید. می‌توانید به راحتی سایز انگشتر خود را تعیین نموده و با خیالی آسوده اقدام به خرید اینترنتی انگشتر نمایید. رعایت نکات ذکر شده مانند توجه به میزان دما و زمان اندازه‌گیری، موجب به دست آوردن بهترین نتیجه خواهد شد. فروشگاه اینترنتی مد و کلاس مجموعه‌ای عالی از زیورآلات نقره مانند انگشتر یا دستبند به همراه سرویس نقره گوناگون را برای شما همراهان گرامی فراهم آورده است. شما فقط با یک کلیک می‌توانید به مجموعه زیورآلات نقره مد و کلاس درسترسی داشته باشید.