لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص درمانی نقره- دکتر نقره(قسمت اول)

امروزه خرید زیورآلات و النگو نقره توسط بانوان و آقایان افزایش پیدا کرده است و هر فرد، حداقل از یک اکسسوری به منظور جذابیت روز افزون خود تهیه نموده و به طور روزانه از آن استفاده می نماید. یکی از بهترین فلزات گران بهایی که از آن به منظور ساخت و تولید زیورآلات و النگو استفاده می نمایند، نقره است. جالب است بدانید زیورآلات و النگو این نوع فلز، از پرفروش ترین نوع اکسسوری های جهان محسوب می گردد؛ زیرا اغلب آقایان و بانوان به ویژه دختران جوان، طرفداران اکسسوری های این فلز گرانبها محسوب می شوند. یکی از مهمترین دلایلی که باعث محبوبیت و افزایش طرفداران زیورآلات و النگو نقره شده است، خواص پزشکی و درمانی آن است که در ادامه به هریک ازآن ها خواهیم پرداخت. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی خواص پزشکی و درمانی فلز نقره در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


آشنایی با دکتر نقره!


جالب است بدانید فلز نقره از خاصیت هدایت حرارتی و الکتریکی برخوردار است؛ بدین صورت هنگامی که از زیورآلات و النگو این نوع فلز استفاده می نمائید، یون های موجود در آن ها به همراه بار مثبت میدانی رسانا ناشی از امواج الکترو مغناطیسی ایجاد می نمایند که موجب تابش آن ها به بدن می گردد؛ در نتیجه موجب تحریک پذیری عملکرد های بدن می شود.


بنابراین فلز گرانبهای نقره، سرشار از خواص درمانی و پزشکی فوق العاده ای برای بدن است و استفاده هریک از زیورآلات آن، موجب حفظ سلامتی می شود. همچنین استفاده از اکسسوری های نقره، میتواند برای پیشگیری و درمان برخی از بیماری های شایع جهان موثر واقع شود. این فلز گرانبها به علت تاثیرات مثبتی که در زمینه ی پزشکی و درمان بیماری دارد، به دکتر نقره شناخته شده است . از خواص بی نظیر استفاده از زیورآلات و النگو این فلز گرانبها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


چند خاصیت درمانی فلز نقره:


استفاده از زیورآلات و النگو نقره میتواند تاثیر بسزایی در تامین انرژی لازم برای گردش خون و کنترل فشار آن دارد.
از دیگر خواص استفاده از زیورآلات و النگو نقره، بهبود عملکرد دستگاه گوارش است.
جالب است بدانید استفاده از اکسسوری های نقره میتواند در زمینه ی تقویت قلب و حفظ سلامت آن، تاثیر بسزایی داشته باشد.
یکی از بهترین خواص زیورآلات و النگو نقره، تاثیر مثبت آن روی کلیه ها می باشد؛ بدین معنا که در صورت استفاده از زیورآلات و النگو آن، بدن واکنش نشان می دهد و تاثیرات مثبت آن را به کلیه ها منتقل می نماید.
بهتر است بدانید استفاده از زیورآلان و النگو نقره، میتواند نقش مهمی در زمینه ی تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن ایفا نماید و از تضعیف آن پیشگیری نماید.
فلز نقره و زیورآلات آن از خواص ضد باکتری بالایی برخوردار هستند.


کلام آخر:


پیشنهاد ما به تمامی افراد به ویژه بانوان و دختران جوان، استفاده از نوعی اکسسوری نقره همچون انگشتر، گردنبند، النگو و.... می باشد؛ زیرا استفاده از زیورآلات و النگو نقره، نه تنها از درخشندگی و زینت دهی بالایی برخوردار است، بلکه نقش موثری در حفظ سلامت فرد دارد. البته بهتر است برای خرید زیورآلات و النگو نقره، به فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید تا از اکسسوری های خالص نقره بهره مند شوید. همچنین میتوانید از وبسایت های معتبر همچون نقره علمدار، اکسسوری های لازم خود را تهیه نمائید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی آشنایی با دکتر نقره بود؛ البته لازم به ذکر است محتوای آن در این قسمت به پایان نخواهد رسید و در مقالات منتشر شده ی بعد، به ادامه آن خواهیم پرداخت.امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات اتشار یافته از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر عرصه نمائیم.





 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 



تعداد نظرات : 2

سلام، آیا نقره خاصیت ضد میکروبی داره؟

بله، نقره خاصیت ضد میکروبی قوی دارد و می‌تواند باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها را از بین ببرد. یون‌های نقره با اتصال به دیواره سلولی میکروب‌ها، آنها را از بین می‌برند.