لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با دلایل ایجاد خش روی النگو نقره

النگو نقره ، براساس دلایل مختلف، افراد زیادی را مجذوب خود نموده اند. یکی از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن آن، هزینه ی کم آن در مقایسه با زیورآلات طلا و اینکه رنگ ثابت آن میباشد النگو نقره نوعی زیورآلات جلا دهنده محسوب می گردد، افراد زیادی را تشویق به خرید آن می نماید. اما متاسفانه تقریبا نیمی از افراد به دلیل عدم محافظت النگو نقره ی خود، ممکن است شاهد خط و خش هایی روی آن ها شوند که موجب نارضایتی آن ها می گردد. اکنون قصد داریم با انشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی دلایل خش افتادن روی زیورآلات نقره و روش های پیشگیری از آن ، در اختیارشما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


دلایل خش افتادن النگو نقره:


زیورآلات نقره همچون النگو، براساس دلایل مختلفی می تواند دچار خط و خش گردد؛ اما از مهمترین دلایل آن، میتوان به گزینه های قسمت پائین اشاره نمود:


• برخورد النگو به یکدگیر یا با وسایل دیگر
• استفاده ی مداوم و روزانه از النگو نقره
• عدم محافظت و نگهداری لازم از النگو نقره
• استفاده از مواد اولیه ی بی کیفیت و نامرغوب در ساخت النگو نقره


روش های پیشگیری از خش افتادن النگو:


لازم است بدانید زیورآلات طلا، نقره و.... باید در مرحله اول نهایت دقت را در نگهداری آن ها به عمل آورد و براساس دلایل اشتباه، با آن ها برخورد نادرست نگردد. اما لازم است چند نکته ی طلایی در زمینه ی پیشگیری از ایجاد خراشیدگی بر روی سطح النگو نقره ی خود بدانید:(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


از برخورد النگو خود با آب های کلر دار همچون آب استخر یا آب دریا، جدا خودداری نمائید.
بهتر است النگو نقره خود را با عیار925 خریداری نمائید: زیرا علاوه بر استحکام و مقاومت بالایی که دارد، کمتر در معرض خط و خش قرار میگیرد.
همچنین هنگام استحمام، زیورآلات خود را بیرون آورید تا از برخورد مواد شوینده همچون شامپو، صابون و.... با آن ها جلوگیری کنید.
لازم است جهت پیشگیری از خش افتادن النگو نقره خود، از استفاده ی مداوم و روزانه ی آن ها اجتناب کنید.
بهتر است هنگام خرید النگو نقره ، نزد فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و نوع درجه یک هرکدام را از فروشنده درخواست نمائید.


کلام آخر:


النگو نقره همچون طلا، از درخشندگی و جذابیت بالایی برخوردار هستند و به عنوان نوعی زینت دهنده محسوب می گردند. اما لازم است جهت حفظ درخشندگی و جلای آن ها ، علاوه بر نکاتی که گفته شد، هر 8 ماه تا یک سال نزد افراد باتجربه مراجعه نمائید تا آبکاری لازم آن را انجام دهند. همچنین لازم به ذکر است برای خرید مطمئن، به فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید. باتوجه به شیوع ویروس ناشناخته کرونا، بهتر است اقدام به خرید اینترنتی از طریق وبسایت های معتبر همچون نقره علمدار نمائید تا علاوه بر حفظ سلامتی خود، از زیورآلات نقره ی با کیفیت و درجه یک بهره مند شوید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی دلایل خش افتادن روی سطح زیورآلات نقره و راه های پیشگیری از آن در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. البته لازم به ذکر است این مقاله همینجا به پایان نمیرسد و درمقالات منتشر شده ی بعدی به ادامه ی آن در زمینه ی راهکار های از بین بردن خش زیورآلات نقره می پردازیم.خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشرشده از وبسایت علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.

 پیشنهاد میکنیم از مقاله راهکار از بین بردن خش روس النگو نقره دیدن کنید.




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0