لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

زیورآلات مناسب کودکان، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مهمترین نوع زیورآلات که برای کودکان زیر 4 سال مفید واقع شده است، زیورآلات نقره و طلا است: زیرا میزان ایجاد حساسیت از جانب این دو فلز نسبت به دیگر فلزات کمتر می باشد. از این رو توصیه میگردد جهت خرید انواع زیورآلات برای کودکان خود، نوع طلا یا نقره ی آن را خریداری کنید. همچنین لازم است بدانید جهت خرید زیورآلات نقره و طلا برای کودک خود، باید چند نکته ی مهم را در نظر بگیرید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.(جهت خرید النگو طلا کلیک کنید)
اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، چند نکته ی مهم هنگام خرید زیورآلات کودک، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


چند نکته مهم که هنگام خرید زیورآلات کودک باید به آن توجه کرد!


هنگامی که برای کودک خود، زیورآلاتی مانند گردنبند یا دستبند تهیه می نمائید، ممکن است هنگام بازی کردن کودک دچار کشیدگی و پارگی کند. البته جای تعجب نیست: زیرا کودک، همه وسایل اطراف خود را نوعی اسباب بازی می بیند. هنگامی که اقدام به خرید هریک از زیورآلات نقره یا طلا برای کودک خود می نمائید، چند نکته ی مهم را در نظر بگیرید:


1) نکته ی اول: اندازه ی زیورآلات نقره و طلایی که اقدام به خرید آن برای کودک خود می نمائید، باید سایز بزرگ باشد( از سایز مناسب کودک، کمی بزرگتر باشد).


2) نکته دوم: همچنین به دلیل اینکه کودک خردسال همه چیز را داخل دهان خود میبرد، زیورآلاتی برای او تهیه نمائید که علاوه بر سنگین وزن بودن، هیچگونه اجزای ریزی نداشته باشد.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


3) نکته سوم: بهتر است برای خرید زیورآلات قفل دار همچون دستبند، گوشواره و گردنبند ، نوعی از آن را انتخاب نمائید که قفل اهرمی داشته باشد: زیرا قفل های اهرمی از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار بوده و ب راحتی توسط کودک باز نمی گردد.


4) نکته ی چهارم: از زیورآلاتی برای کودک خود خریداری کنید که لبه های تیزی نداشته باشد: در غیر این صورت با برخورد آن ها در هر قسمت از بدن کودک ، ممکن است پوست او دچار خراشیدگی و زخم شود.

کلام آخر:


بهترین اکسسوری برای کودکان خردسال، النگو نقره یا النگو طلا می باشد: زیرا نوعی اکسسوری محسوب می گردد که ریز نبوده و فاقد خوردن توسط کودک می باشد. همچنین هیچگونه قفلی ندارد که کودک بتواند به راحتی آن را باز نماید. اکثر النگو ها را با استفاده از طرحایی تولید می نمایند که لبه های گرد دارند: از این رو از ایجاد خراشیدگی و زخم روی سطح پوست کودک، پیشگیریمی نماید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی چند نکته ی مهم هنگام خرید زیورآلات کودک بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشید و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.



پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با قوانین فروش النگو و جواهرات طلا دیدن کنید.




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0