لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهکار جلوگیری از شکستن النگو

آسیب دیدن طلا و جواهرات به ویژه خم شدن یا شکستن النگو طلا، جزو مهم ترین دغدغه های بانوان است. معمولا در اثر ضربه یا در حین انجام فعالیت های منزل النگو ها آسیب می بینند.
در هنگام خرید، النگوهاي طلا بصورت گرد و دایره ای شکل هستند اما متاسفانه در بیشتر مواقع، پس از گذشت مدتی می بینید که النگوي شما دچار تغییر شکل شده است که این امر می تواند دلایل متفاوت بسیاری داشته باشد.
هدف ما از انتشار این مقاله رسیدگی به برخی از این دلایل است.خواهشمندیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


برخی از دلایل شکستن النگو طلا


 عیار النگو طلا


همانطور که در مقالات منتشر شده قبلی از همین وب سایت توضیح دادیم هرچه عیار النگوي طلا بیشتر باشد طلای بکار رفته در آن نرم تر و میزان استحکام آن کمتر است و همین امر موجب شکستن و خمیدگی آن نیز می شود.


سایز النگو طلا


سایز و اندازه، دومین علت آسیب رسیدن به النگو های طلا می باشد. در هنگام خرید اینترنتی النگوي طلا حتما به سایز و اندازه النگو و مچ دست خود دقت نمایید چرا که اگر النگو خریداری شده کوچک تر یا بزرگ تر از مچ دستتان باشد روند آسیب پذیری آن تسريع خواهد شد.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


ظرافت انگوي طلا


ما به شما انتخاب و خرید النگوي طلا ظریف، را توصیه نمی کنیم چراکه مراقبت کردن از آن در برابر آسیب و شکستگی امری بسیار سخت می باشد.


فشار فیزیکی به النگو طلا


یکی دیگر از دلایل شکستن و آسیب رسیدن به النگو های طلا، وارد شدن فشار فیزیکی یا ضربه به آنهاست مثلا زمانی که جسم سنگینی را بلند می کنید ممکن است به النگو فشار وارد شود و دچار خمیدگی یا شکستگی شود.


فرسوده شدن النگو طلا


همانطور که قبلا گفته ایم طلا فلزی بسیار نرم است بنابراین استفاده از آن بصورت دائم مو جب فرسودگی و در نهایت شکستگی می شود.


روش صحیح در آوردن النگو طلا


موقع خارج کردن النگوي طلا از دستتان بسیار دقت کنید تا این کار با فشار و به زور انجام نشود چراکه در اثر فشار زیاد ممکن است النگو دچار شکستگی یا خمیدگی شود.


استفاده صحیح از النگو طلا


درصورت امکان از النگوهای طلاي خود فقط در مواقع خاص نظیر مهمانی ها و مراسمات استفاده نمایید تا با این کار روند آسیب رسیدن به النگو هایتان كند تر شود و بتوانید مدت زمان طولانی تری از انها استفاده نمایید.


کلام آخر
در مقاله فوق به برخی از راهکار ها، برای پیشگیری از آسیب رسیدن به النگوهای طلا و النگو نقره پرداختیم بلکه بتوانیم کمی از دغدغه های شما عزیزان را کاهش دهیم؛ امیدواریم که این مقاله مورد مطالعه و توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.
نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت نقره علمدار با ما درمیان بگذارید


پیشنهاد میکنیم از مقاله مزیت خرید النگو نقره نسبت به النگو طلا دیدن کنید.





 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0