نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.757.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهکارهای جلوگیری از زرد شدن النگو نقره

متاسفانه باید بگوییم که برای جلوگیری دائمی از زرد و اکسید نشدن جواهرات و النگو نقره، راهکار قطعی وجود ندارد. زیرا همانطور که در مقاله منتشر شده قبلی گفتیم، قلز نقره با بسیاری از مواد موجود در زندگی روزمره نظیر آب لوله کشی، تخم مرغ، عرق بدن و ... ترکیب شده و از خود واکنش نشان می دهد که همین امر موجب زرد شدن رنگ آن می شود.
با وجود اینکه راهکار قطعی برای جلوگیری از کدر و زرد شدن جواهرات و النگوهای نقره وجود ندارد و این یک روند کاملا طبیعی است اما می توان با رعایت برخی از نکات، این روند را به تاخیر بی اندازید تا دیرتر با چنین مشکلی مواجه شوید.
اکنون ما از انتشار این مقاله قصد داریم به برخی از راهکارها برای کند کردن روند زرد شدن جواهرات و النگو نقره بپردازیم؛ بنابراین توصیه می کنیم برای گسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از همراهی کردن ما تا انتهای مقاله غافل نشوید.


راه های کند کردن روند زرد شدن جواهرات و النگوهای نقره



روکش کردن النگو


یکی از راه های جلوگیری از زردشدن النگو نقره، استفاده از روکش آب طلا یا فلز رودیوم می باشد. خوشبختانه اغلب جواهرسازها از روکش آب طلا سفید یا فلز رودیوم برای افزایش جلا و درخشندگی هر چه بیشتر جواهرات و النگو های نقره خود استفاده می کنند. البته فراموش نکنید که پس از گذشت مدتی آبکاری صورت گرفته بر روی سطح آنها از بین می رود و نیاز است برای آبکاری مجدد اقدام نمایید.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


پیشگیری از تماس النگو نقره با مواد آرایشی


یکی دیگر از راه های جلوگیری از زرد شدن جواهرات و النگو نقره، دور نگه داشتن آنها از تماس مستقیم با مواد اسیدی همچون عطر، ادکلن و سایر لوازم های آرایشی و بهداشتی می باشد.
به عنوان مثال هنگامی که می خواهید برای رفتن به مهمانی آماده شوید و به طور همزمان از عطر و مصنوعات نقره خود استفاده نمایید لازم است ابتدا عطر بزنید سپس مصنوعات نقره خود را بپوشید.


رطوبت


همانطور که می دانید، نقره به رطوبت بسیار حساس است به همین دلیل برای جلوگیری از زرد شدن جواهرات و النگوهای نقره، نیاز است درهنگام رفتن به شنا، سونا و یا دریا از آن ها استفاده نکنید. همچنین لازم است در زمان آشپزی، شستن ظروف، استحمام و .... از پوشیدن آنها خود داری کنید.


کلام آخر
درمقاله فوق به تعدادی راهکار جهت کند کردن روند زرد شدن جواهرات و النگوهای نقره پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید برای مدت زمان بیشتری از جلا و جذابیت زیورآلات و النگوهای نقره خود لذت ببرید و کمتر نگران زرد شدن رنگ آنها شوید.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مطالب و خدمات ارائه شده در وب سایت نقره علمدار، با ما درمیان بگذارید تا براساس آنها بتوانیم مطالب بیشتر و مفیدتری را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله راهکار جلوگیری از شکستن النگو دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0