لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

جواهرات و النگو های طلا چگونه آسیب می بینند؟ (قسمت دوم)

در مقاله زیر که ادامه مقاله منتشر شده قبلی در وب سایت نقره علمدار است به برخی دیگر از روش های نگهداری درست از زیورآلات و النگو طلا پرداختیم تا در این زمینه به شما بانوتان عزیز کمکی کرده باشیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب از همراهی کردن ما غافل نگردید.


برخی دیگر از راهکارهای نگهداری از جواهرات و النگو طلا


 استفاده دائمی از النگوهای طلا


خرید و استفاده از جواهرات و النگوهای طلا امری بسیار وسوسه کننده می باشد و همه بانوان دوست دارند که همیشه و در همه حال بخصوص در مهمونی ها از آنها استفاده کنند. اما در اینجا باید بگوییم که متاسفانه استفاده دائم از آنها به مرور زمان موجب کهنه و یا خراب شدن انها می شود. بنابراین به آن دسته از بانوانی که بصورت دائم از جواهرات و النگوطلا خود استفاده می کنند توصیه می کنیم حتی الامکان در مواقع کار، شست و شو، حمام و یا ... آنها را در بیاورید تا روند خراب شدن آنها بسیار کندتر گردد.


 شست و شو جواهرات و النگو طلا با ماشین های آلتراسونیک


استفاده از ماشین های آلتراسونیک یک راه حل بسیار مناسب و کاربردی برای شست و شو جواهرات و النگوهای طلا می باشد اما فراموش نکنید که این نوع ماشین برای شست و شو هر نوع جواهراتی مفید نیست از جمله این جواهرات می توان به جواهراتی که دارای سنگ های مرجان، زمرد، مروارید و یا هرنوع سنگ نرم دیگری نیز اشاره کرد.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


 دوش یا شنا با جواهرات و النگوهای طلا


استفاده از جواهرات و النگوهای طلا در هنگام دوش گرفتن یا شنا کردن امری بسیار اشتباه است. لازم است بدانید که آب به تنهایی یک ساینده طبیعی است و همانطور که آب رودخانه باعث ساییده شدن سنگ های رودخانه ای می شود باعث از بین رفتن سنگ های قیمتی یا جواهرات نیز می شود.


کلام آخر


در مقاله فوق به راهکارهای حفظ و نگهداری از زیورآلات و النگوهای طلا پرداخیتم و امیدواریم که مورد مطالعه شما همراهان همیشگی قرار گرفته باشد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی خدمات و مقالات منتشر شده در وب سایت نقره علمدار را با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم مطالب مفید تری را در اختیار شما سروران قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با آلیاژ های النگو نقره دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0