لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تقویت سیستم ایمنی بدن با استفاده از فلز نقره

فلز نقره جزو دوستداشتنی ترین و باصرفه ترین نوع فلزات موجود در دنیا می باشد که در صنعت کاربرد بسیاری دارد. از کاربرد های این نوع فلز می توان به ساخت انواع جواهرات و النگو طلا، آینه و شمعدان، ظروف فلزی و .... اشاره کرد.
استفاده از زیورآلات و النگو نقره، علاوه براینکه موجب زیبایی و جذابیت می شود برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و موثر واقع شده است در این مقاله قصد داریم به بررسی تاثیر فلز نقره بر تقویت سیستم دفاعی بدن بپردازیم. امیدواریم که تا انتهای این مطلب مارا همراهی کنید..


خواص بینظیر النگو نقره برای بدن انسان


طی تحقیقات علمی صورت گرفته محققین به این نتیجه رسیدند که استفاده از جواهرات و النگو طلا موجب افزایش روند فعالیت ارگانیسم بدن می شود که این امر باعث زیاد شدن میزان استرس در انسان می شود. اما استفاده از زیورآلات و النگو نقره بر خلاف طلا، موجب آرامش در بدن انسان می شود.
یکی از بهترین خصوصیات نقره رنگ سفید آن است چرا که رنگ آن به دلیل انعکاس بالا موجب منعکس شدن 90 درصد از نور دریافتی می شود.


خواص درمانی زیورآلات و النگوهای نقره


فلز نقره از خواص درمانی بیشماری برخوردار است که از آن درطول تاریخ و در فرهنگ های مختلف بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.
فلز نقره در شکل گیری و بهبود استخوان های بدن تاثیر مثبتی دارد، همچنین به فرم دهی و ترمیم پوست کمک می کند.
فلز نقره دارای خواص ضدمیکروبی قدرتمندی است و استفاده از آن موجب درمان سرماخوردگی، آنفولانزا، بهبود زخم ها، مراقبت از پوست و ... می شود.
استفاده از جواهرات و النگو نقره موجب افزایش انرژی بدن می شود و در نهایت فرد احساس شادابی و نیرومندی می کند. همچنین استفاده از آن، به متمرکز شدن افکار نیز کمک می کند.
یکی دیگر از خصوصیات شگفت انگیز جواهرات و النگو نقره، تنظیم گرمای داخلی بدن و کمک به گردش خون می باشد.
استفاده از فلز نقره علاوه بر اینکه موجب تحریک پوست نمی شودخون را با استفاده از تعادل بدن به گردش می اندازد.
جالب است بدانید که نقره از طریق پوست می تواند جذب بدن گردد و درد را تسکین دهد. از این رو جواهرات و النگو نقره بسیار در بین بانوان محبوب هستند.
استفاده از جواهرات و النگو طلا موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش استرس های ناشی از محیط و کار می شود.

(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)

خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات و خدمات ارائه شده در وب سایت نقره علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات و مطالب با ارزش تری را خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0