لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راه های جلوگیری از حساسیت پوستی نسبت به النگوی طلا

طلا فلزی گرانبها و سودمند است که در بین بانوان طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل از این فلز با ارزش در ساخت انواع زیورآلات و النگو استفاده می شود. همچنین خرید النگوي طلا و دیگر زیورآلات ، نوعی سرمایه گذاری و پس انداز محسوب می شود. یکی از زیباترین و درخشنده ترین نوع زیورآلات النگو ها می باشند به همین دلیل علاوه بر اینکه زینت بخش دست بانوان هستند، جزو پر مصرف ترین نوع زیورآلات طلا نیز محسوب می شوند.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)
اکنون ما با انتشار این مقاله قصد داریم به شما بانوان عزیز راه های جلوگیری از حساسیت به زیورآلات و النگوهای طلا را آموزش دهیم بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.


استفاده از فلز نیکل در النگو طلا


درمقالات منتشر شده قبلی از همین وب سایت گفته شد که در ساخت انواع زیورآلات و النگوي طلا، علاوه بر فلز طلا از دیگر فلزاتی همچون مس و نیکل و ... استفاده می گردد تا جواهرات ساخته شده از استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشند.
جواهرات و النگوهای ساخته شده از ترکیب فلز طلا با فلز نیکل، ممکن است بعد از گذشت مدتی و در برخی از افراد موجب ایجاد حساست و آلرژی شود به همین دلیل چنین افرادی از خرید و استفاده از آنها پشیمان و دل سرد می شوند. برای اطلاع از چگونگي جلوگیری، از به وجود آمدن چنین مشکلی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


راهکارهای پیشگیری از ایجاد حساسیت، نسبت به زیورآلات و النگو طلا


خشک کردن پوست دست


هنگام استفاده از النگوي طلا، از خشك بودن دستتان مطمئن شويد چرا که مرطوب بودن سطح پوست، باعث افزایش تاثیرات آلرژی‌زا می‌شود.


استفاده از کرم مرطوب کننده


هنگامی که از کرم های مرطوب کننده استفاده می کنید، بین پوست دست و النگویی که به آن حساسیت دارید، لایه ای ایجاد می شود که از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند.


آبکاری النگو طلا


استفاده از النگوي طلا در مدت زمان زیاد، باعث ايجاد خراشیدگی و ساییدگی می شود از این رو نیکل مورد استفاده درآن با پوست دست برخورد کرده وحساسیت ایجاد می کند. از اين رو بهتر است هر چند وقت یک بار آن را برای آبکاری نزد طلا فروش ببرید تا از برخورد نیکل و دیگر آلیاژ های موجود در آن با سطح پوست دست جلوگیری شود.
ضمنا اگر پوست دست شما به النگوي طلاي سفید هم آلرژی دارد، می توانید آن را با فلز رودیم یا پلاتین که آلرژی کمتری ایجاد می کند، آبکاری نمایید.(جهت مشاهده النگو یزد کلیک کنید)


 کشیدن لاک ناخن زیر النگو طلا


شما می توانید برای جلوگیری از ایجاد حساسیت، از لاک بی رنگ استفاده کنید برای این کار کافی است لایه ای نازک از لاک را زیر النگو ( قسمتی که با سطح دست در ارتباط است ) بکشید تا از برخورد مستقیم آن با سطح پوست دست جلوگیری شود.


مراقبت از النگو طلا


برای پیشگیری از ایجاد حساسیت ناشی از برخورد النگوي طلا با سطح پوست دست، توصیه می کنیم از آن بصورت روزانه و دائم استفاده نکنید چراکه در اثر برخورد با مواد شوینده، مواد اسیدی و کَلَر آب دچار آسیب شده و روی پوست واکنش نشان می دهد.


درمان گیاهی حساسیت


با مشورت پزشک متخصص پوست و مو، از داروهای ضد حساسیت به فلز استفاده نمایید.

کلام آخر


النگوي ساخته شده با فلز طلا، جزو زیورآلاتی است که کمتر باعث ایجاد حساسیت و آلرژی می شود اما باز هم درصد کمی از بانوان به دلیل وجود دیگر فلزات ترکیب شده، نسبت به آن حساسیت دارند به همین دلیل ما مقاله فوق را که در زمینه پیشگیری از ایجاد حساسیت نسبت به النگوهای طلا مي باشد براي اطلاع هر چه بيشتر شما عزيزان ارائه نموديم.


خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات و خدمات ارائه شده در وب سایت نقره علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات و مطالب با ارزش تری را خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله تقویت سیستم ایمنی بدن با فلز نقره دیدن فرمایید



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0