لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با النگو نقره استرلینگ

فلز نقره بعد از فلز طلا، جزو جذاب ترین و با ارزش ترین نوع فلزات موجود در دنیا می باشد که از آن در ساخت انواع زیورآلات، النگو نقره، ظروف و ... استفاده می شود. فلز نقره همچون فلز طلا بسیار نرم است به نحوی که با دست به راحتی می توان به آن شکل داد. بنابراین برای افزایش میزان استحکام این نوع فلز نیاز است آن را با فلزات ديگر همچون فلز مس ترکیب نمود.نقره استرلینگ از لحاظ مقاومت و استحکام بهترین نوع فلز نقره می باشد.(جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید)
اکنون ما با انتشار این مقاله قصد داریم در زمینه نقره استرلینگ توضیحات بیشتر و کامل تری را خدمت شما همراهان عزیز ارائه نماییم، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.


نقره استرلینگ:


نقره استرلینگ، یکی از آلیاژ های استاندارد نقره می باشد که از آن در ساخت انواع زیورآلات و النگوي نقره استفاده می شود. به عبارت دیگر نقره استرلینگ همان نقره با عیار 925 است به اين معنا كه در ساخت زیورآلات و النگو نقره، 92.5 درصد از فلز نقره و 7.5 درصد از دیگر فلزاتی همچون مس و برنج استفاده می شود.
نقره استرلینگ به دلیل جذابیت زیاد، در صنعت جواهرسازی جایگاه بالایی دارد. ضمنا در حین ساخت زیورآلات و النگوي نقره برای افزایش جلا و جذابیت آنها، از روکش های نازک رادیومی طلا یا نقره 999 عیار استفاده می شود.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


ترکیب فلزات دیگر با نقره:


همانطور که در اشاره شد نقره فلزی بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد که در هنگام ساخت برای افزایش میزان استحکام این فلز، آن را با یکی از دو فلز برنج یا مس ترکیب می کنند. دلیل استفاده از فلز برنج و مس در ساخت ظروف، جواهرات، النگوي نقره و ... تغییر رنگ پیدا نکردن و افزایش میزان استحکام و مقاومت آنها می باشد.
ناگفته نماند که در هنگام ساخت علاوه بر فلزات ياد شده از فلزات دیگری نظیر لاتین، ژرمانیوم و روی نیز استفاده می شود که این امر باعث می شود محصول تولید شده از ویژگی خاص و منحصر به فردی برخوردار باشد.


آب کاری النگوي نقره استرلینگ:


جواهرسازان برای اینکه پس از گذشت مدتی النگوي نقره و دیگر جواهرات دچار تغییر رنگ و سیاهی نشوند آنها را با طلا یا نقره عیار 999 رادیوم کاری یا آبکاری می کنند تا مدت زمان بیشتری از جذابیت و زیبایی برخوردار باشند.(جهت مشاهده النگو یزد کلیک کنید)


کلام آخر:


درمقاله فوق در مورد نقره استرلینگ بطور کامل توضیح دادیم تا اطلاعات عمومی شما عزیزان در این زمینه افزایش یابد و امیدواریم که اين مطلب مورد توجه و مطالعه شما عزیزان قرار گرفته باشد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مطالب و خدمات ارائه شده در وب سایت نقره علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات و مقالات مفید تری را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله چرا النگو طلا های طلا تیره و کدر میشود؟ دیدن فرمایید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0