لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

النگو طلا یا النگو نقره؛ کدام یک با رنگ پوست شما سازگارتر است؟

فلز طلا و نقره جزو گرانبها ترین و با ارزش ترین فلزات موجود در دنیا می باشند که برای ساخت انواع جواهرات و النگوها، هریک از این دو فلز را با دیگر فلزات مخلوط می کنند تا به میزان استحکام و مقاومت مورد نظر برسند. برای انتخاب جواهرات و النگو طلا یا نقره، راهکارهای بسیاری وجود دارد یکی از این راهکارها تناژ پوست (رنگ پوست) بدن هر فرد می باشد.
در ادامه این مقاله قصد داریم به انتخاب متناسب ترین نوع النگو برای هر رنگ پوست بپردازیم؛ همچنین به نحوه تشخیص دادن رنگ پوست نیز خواهیم پرداخت تا شما بانوان عزیز با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.(جهت خرید النگو نقره کلیک کنید)


دسته بندی تناژ پوست


تناژ یا رنگ پوست در بدن هر فرد به 3 دسته زیر تقسیم بندی می شوند:


1- گرم


درصورتی که تناژ یا رنگ پوست‌تان گرم است، زیورآلات و النگو طلا بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.


2- سرد


اگر تناژ یا رنگ پوست‌تان سرد است، بهترین گزینه برای شما انتخاب جواهرات و النگو نقره می باشد.


3- خنثی


اما چنانچه تناژ یا رنگ پوست‌تان خنثی است، می توانید از هردو فلز طلا و نقره استفاده نمایید.



راهکارهای تشخیص تناژ یا رنگ پوست


برای تشخیص رنگ پوست تان می توانید یکی از 3 راهکار زیر را انجام دهید:


برای تشخیص رنگ پوست کافی است درمقابل نور خورشید بایستید و به رنگ رگ‌ های مچ دستتان نگاه کنید. اگر رنگ رگها سبز بود تناژ و رنگ پوست شما گرم است؛ اگر آبی بود تناژ و رنگ پوستتان سرد است و درصورتی که میانگین این دو رنگ بود و یا قادر به تشخیص آن نبودید، تناژ و رنگ پوست شما خنثی می باشد.
یکی دیگر از روش های تشخیص رنگ پوست، ایستادن در مقابل نور خورشید و قرار دادن یک تکه کاغذ در کنار پوست‌تان است. در مقایسه با رنگ کاغذ، اگر رنگ پوستتان به سرخی یا صورتی زد، تناژ و رنگ آن سرد است و اگر به زیتونی یا زردی زد، تناژ و رنگ آن گرم می باشد.
جسمی نقره ای یا طلایی رنگ یا حتی زیورآلاتی از جنس طلا و نقره را کنار دست تان بگیرید. هرکدام از آن ها به پوست‌تان جلا و جذابیت بیشتری داد می تواند انتخاب مناسب تری برای شما باشد.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


کلام آخر


درمقاله فوق درمورد نحوه تشخیص دادن رنگ پوست بدن هر فرد به طور کامل توضیحاتی دادیم همچنین بهترین و متناسب ترین نوع فلز با هرنوع پوست را بیان کردیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه و مطالعه شما بانوان عزیز قرار بگیرد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده در وب سایت نقره علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات و مطالب مفید و بهتری را در اختیار شما سروران و همراهان گرامی قرار دهیم.(جهت مشاهده النگو یزد کلیک کنید)


پیشنهاد میکنیم از مقاله النگو طلا سفید یا النگو طلا زرد، کدام بهتر است؟ دیدن فرمایید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0