لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

چگونه النگو نقره خود را تمیز و براق کنیم؟(قسمت دوم)

نقره فلزی نرم، سفیدرنگ، براق و جذاب است. فلز نقره در بین تمام عناصر از بالاترین میزان رسانایی الکتریکی و در بین تمام فلزات از بیشترین میزان رسانایی گرمایی برخوردار است. اما متاسفانه یکی از معایب فلز نقره این است که به راحتی سیاه و کدر می شود.(جهت خرید النگو نقره کلیک کنید)
اما اصلا جای نگرانی نیست چرا که ما با انتشار مقاله قبلی و این مقاله قصد داریم شما بانوان عزیز را در زمینه رفع کدری و تیرگی النگو های نقره تان راهنمایی کنیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.


 :ترفند های زیر تمیز و براق کردن النگو نقره


1- نوشیدنی های گازدار همچون لیموناد


درون یک کاسه مقداری لیموناد بریزید سپس النگو نقره خود را درون آن قرار دهید تا درخشندگی و زیبایی را به آن بازگردانید. بعد از گذشت 1 ساعت النگو را بشویید و کاملا خشک نمایید.


2- خمیردندان


خمیردندان یکی از تکنیک های جذاب در تمیز کردن النگوهای نقره می باشد که برای استفاده از این روش تنها نیاز است مقداری از آن را بر روی دستمالی یا پارچه ای بمالید و النگو خود را با آن تمیز نمایید سپس نقره را بشویید و خشک نمایید و از زیبایی و درخشندگی آن لذت ببرید.(جهت مشاهده النگو یزد کلیک کنید)


3- شیشه پاک کن


ابتدا مقداری شیشه پاک کن را بر روی دستمال یا مسواک اسپری نمایید و بعد به آرامی النگو نقره خود را با آن تمیز کنید.


4- نرم کننده مو


یکی از راهکارها برای پیشگیری و یا کند کردن روند تیره شدن النگو های نقره، استفاده از نرم کننده مو می باشد به اینصورت که بر روی النگو نقره تمیز خود نرم کننده بمالید تا از تیره شدن آن جلو گیری کنید.


5- گچ


گچ رطوبت موجود در هوا را به خود جذب می کند که این امر مانع از تیره و کدر شدن زیورآلات و النگوی نقره شما می شود. برای استفاده از این راهکار باید مقداری گچ را درون کشو یا قفسه ای که درون آن از زیورآلات و النگوی نقره خود را نگهداری می کنید قرار دهید.


6- آمونیاک


النگو نقره خود را درون محلول حاوی 1 فنجان آب گرم و نصف فنجان آمونیاک خالص قرار دهید و در پی از گذشت 10 دقیقه آن را به آرامی تمیز و خشک نمایید.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


7- سرکه


نصف فنجان سرکه سفید را با 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین مخلوط کرده سپس النگو نقره خود را در ترکیب بدست آمده قرار دهید و بعد از گذشت 2 الی 3 ساعت آن را با آب سرد بشویید و بلافاصله کاملا خشک نمایید.


8- آبلیمو و نمک


برای برگرداندن درخشندگی و براقی به النگو نقره خود کافی است آن را تمام شب درون مخلوط حاوی 1 قاشق غذاخوری آبلیمو، نصف فنجان آب و نصف فنجان شیرخشک قرار دهید و سپس آن را بشویید و کاملا خشک نمایید.(جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید)


کلام آخر


درمقاله فوق و مقاله منتشر شده قبلی به راهکارهای ساده و کاربردی برای تمیز و براق کردن النگو نقره پرداختیم تا به شما عزیزان در این زمینه کمکی کرده باشیم.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات و مقالات ارزشمندتری را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با عیار 925 النگو نقره دیدن فرمایید.




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0