لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

واقعیت های جذاب و شنیدنی درباره فلز طلا .....(قسمت دوم)

همانطور که در مقاله قبلی گفته شد، طلا جزو محبوب ترین و معروف ترین فلزاتی است که در جهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که نه جلا و درخشندگی آن از بین می رود و نه در طول گذشت زمان دچار خرابی و یا فرسایش می شود.(جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید)
اکنون در این مقاله قصد داریم به 8 مورد دیگر از واقعیت های جذاب و شگفت انگیز فلز طلا بپردازیم؛ پس تا انتهای این مقاله ما را یاری نمایید.


1- طلا فلزی غیر سمی است.


طلا فلزی غیر سمی می باشد به همین دلیل می توان از آن علاوه بر ساخت جواهرات و النگو طلا، بصورت لایه های نازک در آورد و همراه با غذا یا نوشیدنی میل کرد. در برخی از فروشگاه ها، برگ ها و لایه های نازک آن را می فروشند همچنین بعضی از رستوران ها نیز افشاگرانه طلا را به غذاهای خود اضافه می نمایند. ضمنا نیازی نیست نگران خطرناک بودن آن باشید چرا که به راحتی هضم می گردد و برای بدن مشکلی ایجاد نمی کند.


2- فلز طلا بسیار نرم می باشد.


فلز طلای خالص (24 عیار) چنان نرم است که به راحتی می توان با استفاده از دست به آن شکل داد.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


3- مقدار طلای کشف شده تا به کنون خیلی کمتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.


میزان طلایی که از ابتدا تا به کنون از معادن کشف و استخراج شده چنان کم و ناچیز است که تنها می توان با استفاده از آنها 3 استخر شنای المپیک پر می شود.


4- برخی افراد از فلز طلا می ترسند.


ترس از طلا را آوروفوبیا (Aurophobia) می نامند و کسانی که دچار بیماری آوروفوبیا هستند با دیدن زیورآلات و النگو طلا و یا هر اشیای دیگری که با طلا ساخته شده اند دچار حمله عصبی می شوند.


5- طلا از خاصیت درمانی برخوردار است.


برای بهره مند شدن از خاصیت درمانی طلا کافی است آن را به حالت مایع تبدیل کرده و بصورت عضلانی تزریق کنید. استفاده از این راهکار برای درمان سرطان و آرتروز روماتوئید بسیار مفید و موثر است. گفته شده است که استفاده از طلا به عنوان دارور در هفت مورد از هر ده مورد موفقیت آمیز بوده است.


6- دریافت طلا در جوایز ورزشی و هنری، نشانه پیروزی و قدرت می باشد.


طلا در هنگام دریافت مدال ها و جام های مسابقات ورزشی و رویدادهای فرهنگی، بیشترین خواهان و ارزش را دارد چرا که نماد رسیدن به قدرت و موفقیت می باشد.


7- فلز طلا یکی از چکش خوارترین و انعطاف پذیرترین نوع فلزات می باشد.


فلز ارزشمند و گرانبها طلا چنان انعطاف پذیراست که با پهن کردن یک انس آن یک ورق 90 متر مربعی تشکیل می گردد.


8- در اقیانوس ها طلای بسیار زیادی یافت می شود.


در هر مایل مکعب از آب دریا حدود25 تن طلا وجود دارد با این وجود می توان گفت که در تمام اقیانوس دریا بیش از 10 میلیارد تن طلا وجود دارد. با این وجود تا کنون راهی برای استخراج آن پیدا نشده است.


کلام آخر


درمقاله فوق که ادامه مقاله منتشر شده قبلی از همین وب سایت است به یک سری از واقعیت های شگفت انگیز درمورد فلز ارزشمند طلا پرداختیم، که امیدواریم مورد مطالعه شما همراهان عزیز قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت نقره علمدار را با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات بهتر و ارزشمندتری را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

جهت مشاهده مقاله راهکار های تمیز و براق نمودن النگو نقره کلیک کنید



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0