لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آیا النگو نقره اصل سیاه و کدر می شود؟

جالب است بدانید که فلز نقره خالص با عیار 9/99% هرگز تیره نمی شود. اما از آنجایی که برای ساختن زیورآلات و النگو های نقره و یا هر گونه مصنوعات دیگر، از فلز نقره خالص با عیار 9/99% استفاده نمی شود شاهد تیره و کدر شدن آنها هستیم.
اکنون در این مقاله قصد داریم به دلایل و روش های سیاه شدن نقره بپردازیم؛ پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


دلایل سیاه و کدر شدن النگو نقره اصل:


1- عیار نقره


برای ساخت زیور آلات و النگوها از جنس طلا یا نقره نمی توان از خلوص آنها با عیار 9/99% استفاده کرد زیرا هردو فلز با این عیار کاملا نرم هستند و به راحتی تغییر شکل می دهند و عاری از هرگونه استحکام و استقامت می باشند. بنابراین برای رفع این مشکل نیاز است در هنگام ساخت، این دو فلز با فلزات دیگری همچون مس، نیکل و ... مخلوط شوند تا زیورآلات و النگو ساخته شده از استحکام و استقامت لازم برخوردار باشد.
به طور کلی عیار زیورآلات و النگو نقره باید با عدد 925 نمایش داده شود. عدد 925 نوشته شده در النگو نقره بیانگر کیفیت آن می باشد.
بهتر است بدانیم که سیاه شدن زیورآلات و النگو نقره نه تنها بد نیست بلکه اتفاقا خبر خوبیست! چرا که این امر یکی از خصوصیات اصل بودن النگو نقره با عیار بالا می باشد.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


2- مس موجود در نقره


زیورآلات و النگو نقره به مرور زمان دچار کدری شده و به رنگ های زرد و تیره تغییر رنگ می دهند. البته باید بگوییم که نقره خالص در محیط و دمای منزل، تیره نمی شود ولی مس مخلوط شده در نقره با عیار 925، با نمک و گوگرد موجود در هوا ترکیب می شود و همین امر موجب تیره شدن زیورالات و النگوهای نقره خواهد شد.


3-  مواد شیمیایی


همچنین زمانی که نقره با مواد شیمیایی شوینده و آرایشی - بهد اشتی از جمله وایکتس، رنگ مو و ... در تماس باشد روند کدر و تیره شدن آن تسریع می گردد. حتی اگر این ماده شیمیایی عرق طبیعی بدن هر فرد باشد.(جهت مشاهده انواع النگو طلا کلیک کنید)


کلام آخر


خبر خوب این است که شما عزیزان می توانید با کمی مراقبت از زیورآلات و النگو های نقره خود از آنها در برابر سیاه و کدر شدن مراقبت کنید و یا حداقل روند آن را به تعویق بیاندازید. همچنین می توانید درصورت مشاهده لکه های تیره و زرد بر روی نقره جات خود، با یک شستشو ساده با آب آنها را مانند روز اول شفاف و براق نمایید. البته در اینصورت هم اگر این کار را به متخصص آن بسپارید بسیار بهتر خواهد بود.


خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت خرید النگو اینترنتی نقره علمدار را با ما درمیان بگذارید، تا ما بتوانیم با بهره گرفتن از آنها خدمات مفید و موثر تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله واقعیت های جذاب درباره فلز طلا دیدن فرمایید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0